Založ si blog

Ide o veľa!

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o veľa. Bodaj by aj nie – Veď všetkým do jedného IM IDE NAOZAJ O VEĽA.  O celkom zaujímavé – dobre zaplatené miesta. Minimálne v poslaneckých laviciach a ak sa zadarí tak možno aj v lukratívnejších funkciách na ministerských postoch a priľahlých teplých miestečkách. To naozaj nie je málo. Škoda, len že pre nás, za celý ten čas, čo vypúšťajú plyny do poslaneckých a ministerských stoličiek, zvyčajne urobia tak mizerne málo. A stalo sa to už pravidlom. Nečudo, že ľudia sú nedôverčiví a takmer nikto tu už nikomu neverí. Udomácnil sa tu taký nešvár – pred voľbami opíjať rožkom, ťahať medové motúzy pod fúzy a sľubovať hory- doly. Od volieb – ku voľbám nič nové pod slnkom. Oni si idú stále svoje, v duchu starého známeho hesla: „Nikto vám nemôže toľko dať, koľko vám JA môžem sľúbiť!“ A my – aj keď sme si už možno stokrát povedali, že viac im nenaletíme – zas a znova sa necháme opíjať tým ich rožkom. A s pôžitkom im po stý krát sadneme na lep v naivnej viere, že teraz už nebudú takí sviniari, že už nebudú hľadieť a myslieť len na seba a svoje zabezpečenie, ale že urobia aj niečo pre nás – tak ako sľubovali. Myslíte, že tentoraz už bude všetko inak a že všetko sa na dobré obráti? Teda, že predvolebné sľuby sa budú plniť. Že naši vyvolení zabudnú na svoj egoizmus a viac ako na seba a svoje rodiny budú myslieť už aj na nás a na potreby občanov Slovenska – ? Zrejme robíme kdesi chybu… Možno by sme všetkým tým opíjačom rožkami a ťahačom medových motúzov popod fúzy mali z času na čas buchnúť po stole (prípadne aj po hlave) a poriadne nahlas pripomenúť to, že, či zabudli na to,že tu ide o veľa!

A že máme toho naozaj už dosť!!!

 


 


Aj vy ste sa stali závislí na tvárovej knihe?

23.04.2024

Kedysi dávno, pred mnohými rokmi mi kamarát cez Skype poslal link na akýsi facebook – že aby som sa tam zaregistroval… Na moju otázku, že čo to vlastne je a na čo je to dobré mi odpovedal asi len toľko, že je to nejaká sociálna sieť – cez ktorú človek môže byť v spojení so svojimi známymi aj neznámymi, kde môže zdieľať všetko možné aj nemožné. A [...]

Planéta koní

23.04.2024

Rád by som vám vyrozprával zaujimavý príbeh, ktorého som sa stal náhodným svedkom. Neviem už za akých okolností a prečo práve ja som sa dostal na také záhadné a zvláštne miesto.Tak ako keď prídete na filmové predstavenie – odrazu som sa stal nestranným pozorovateľom deja. Planéta na ktorej som sa ocitol, bola navlas podobná s touto našou, no už na prvý pohľad som [...]

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.