Založ si blog

Archív: september, 2010

Psí život, alebo podobenstvá dvoch obrazov

V uplynulých dňoch som bol očitým svedkom dvoch navlas podobných obrazov.Oba mali veľa spoločného,ale líšia sa dosť podstatnými detailami… Obraz č.1 Sedel na krajnici pri hlavnej ceste a z jeho smutných očí priam kričalo zúfalstvo, beznádej a strach. Nepoznal som ho. Nikdy som ho tu u nás nevidel. Hneď na prvý pohľad mi bolo jasné, aký osud, tohto úbožiaka […]

Pokračovanie článku

Mám jasný dôkaz, že človek musí byť z opice!

Človeka celkom isto nestvoril Boh (lebo ja vážne pochybujem, že by taký Boh vyzeral ako opica).Nie vážení veriaci- ani sa nerúham, ani si srandu nerobím! Myslím to vážne. Viac mi to vychádza tak, že človek musí byť priamo z opice ako takej.Čoraz častejšie mám to „šťastie“ stretať ľudí, ktorí mi v mnohom tú opicu pripomínajú. Ani nie tak výzorom ako […]

Pokračovanie článku

Kutúra nekultúrnych ču..kov

Pekne sa nám to začína vyvíjať v tom našom chlieviku. Prasiatka si prestali dávať servítky pred svoje rypáčiky.Prvé z nich – také obyčajné-si odvážne ryplo do svojho kolegu.Obyčajnému prasiatku bolo tŕňom v oku, že jeho oponent patril ku tým čo ešte nedávno boli pri válove.Teraz keď sa ich miesta vymenili obyčajné prasiatko už nie je len také obyčajné.Má […]

Pokračovanie článku

Blízki-vzdialení…

Boli sme si vždy veľmi blízki, aj keď sme boli ďaleko od seba Poslednou dobou ale jeden druhého akosi odsudzujeme …a jeden druhému sa odcudzujeme. Dnes sme síce blízko seba, ale tak veľmi, veľmi vzdialení …

Pokračovanie článku

Ešte sa máme čo učiť! (v hentej demokracii)

Veru tak.Ešte máme čo doháňať a učiť sa. V Amerike nejaký človek (asi nebol celkom normálny) požadoval od istej televíznej spoločnosti ( zameranej na programy okolo prírody a krajiny) aby zaradila do vysielania viac programov o ochrane prírody a menej o zbraniach.Tak ho zastrelili. No povedzte, nebol to pako?!

Pokračovanie článku

Málo je dnes takých …

Mám rád keď komunikuje človek s človekom ako človek s človekom. Keď to nie je na báze „Jáá som „otýc“ – gdo je vác?!?“ Je to dnes veľmi vzácna vec toto a veľmi si cením taký prístup! Lebo v duchu toho štepkovského je fakt, že „Málo je dnes takých, málo je dnes medzi ľuďmi človekov…“ Dnes priveľa rozprávame a veľmi […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.