Založ si blog

Archív: júl, 2010

Oslovenie akým ma už dávno nikto netituloval

Dnes, keď mi naša poštárka podávala obálku chvíľu som myslel, že sa mi asi sníva.Alebo že by tých uplynulých zhruba dvadsať rokov bolo snom a teraz som sa prebudil??? Hmmm… Na obálke, ktorú mi doručila stálo na mieste, kde sa zvyčajne nachádza niečo ako Váž.pán, alebo len jednoducho Pán, slovo Milý… Už som v duchu videl, že keď otvorím obálku bude v nej […]

Pokračovanie článku

V krajine obmedzených nemožností je zdá sa možné všetko

Aj to, že obyčajní ľudia nie sú celkom obyčajní aj to že končí niečo čo ešte de facto nezačalo… Čoho sa ešte dočkáme- akého „prekvapenia“? Bude sa lepiť aj bez použitia lepidla? a tmeliť bez tmelu? Hmmm… 🙂

Pokračovanie článku

Bez teba

Sedím a premýšľam Nad láskou ktorá odišla Či vidí ako sa trápim Dôvody na to mám Aj tá pieseň Nedvěda Chceli sme s ňou zmeniť svet Práve tá znova spovedá Prečo si odišla Prečo sa nevrátiš späť. Točí sa hlavou kolotoč A ja tomu uveriť mám Som sám, myslím na teba Len čas pomôže nám. Každý tón piesne poslednej Dobre si zapamätám Práve tou chvíle […]

Pokračovanie článku

Odvrátená tvár krásy slovenských dolín

Na fascinujúce krásy slovenských dolín by sa dali popísať ódy.Nielenže BY SA dali. Oni aj napísané celkom isto sú.Minimálne v dušiach a srdciach mnohých ľudí.Jednou z azda najznámejších je pieseň V slovenských dolinách, v ktorej autori pekne vykreslili obraz našich dolín. Ale je to vskutku tak krásne a idylické? Naozaj v našich dolinách ešte kvitne kvet ktorý nám […]

Pokračovanie článku

Miesto kde sa dajú dobiť baterky(+video)

Každý z nás má kdesi nejaké to svoje miestečko, kde úplne „vypne“. Zabudne na každodenné starosti, problémy a stresy, ktoré táto doba priniesla. Pre mňa sú takýmto miestom práve Čičmany. Maľované drevenice obklopené horami, zmes vône živice , materinej dúšky a človečiny . Oaza krásy, pohody a pokoja… Každý z nás si kdesi vo vnútri nesie tie SVOJE […]

Pokračovanie článku

Ktovie, či je pán Tanier vporiadku?…

Ktovie či je pán Tanier vporiadku? … Napadne ma často pri nedeľnom obede. Mladšie ročníky asi teraz vôbec nechápu o čo kráča, ale tí skôr narodení by mohli aspoň tušiť. Za oných čias – pred novembrom 1989 – každé nedeľné poludnie tŕpli pred televíznymi obrazovkami zástupy výhrajachtivých tipujúcich. Krátko pred obedom totiž prebiehalo losovanie čísel […]

Pokračovanie článku

Je to čestné a svedomité?

Mnohí ľudkovia nám sľubujú o dušu spasenú kadečo a odvolávajú sa pritom na najlepšie vedomie, svedomie,zodpovednosť a česť.My tým pekným rečičkám zvyčajne uveríme a časom zisťujeme, že dotyčné dámy a pani nemajú ani česť,ani svedomie. Hmm…Ktovie či tak konajú pri plnom vedomí? Ak náhodou áno- je to od nich prinajmenšom nezodpovedné.

Pokračovanie článku

Václav, človek ktorý stál za to …

V českých krajinách keď sa povie VÁCLAV, je to pojem.V blízkej i veľmi vzdialenej histórii mali a majú nemálo osobností.Kráľov-panovníkov – Václav I,II,III, IV…aj tých novodobých- dnes im hovoríme, že politici – Havel a Klaus. Okrem toho je tam ešte pár výnimočnych ľudí, s týmto menom, ktorí sa preslávili v umení – hudbe, filme a […]

Pokračovanie článku

Plastový a či umelý?Poradí mi niekto?

Viem, že s takýmito vecami sa na blog nepatrí loziť, ale čo už, keď som bezradný a hľadám dobrú dušu, ktorá by poradila.A pritom stačí len tak málo… Zajtra sa u nás na dedine chystá mimoriadna predajná akcia.Akcia akých je počas roka na mraky, ale tentoraz reklamný letáčik hlása, že majú všetko čo potrebujeme.A zdá sa, že neklamú – lebo ja potrebujem a […]

Pokračovanie článku

výňatok z reťazového emailu s myšlienkou

Dnes som v meilovej pošte objavil jeden reťazový, ale tento bol odlišný od všetkých typických- takých tých nasladlých, kde sa vyžaduje – či vynucuje preposielať všetkým aj samotnému odosielateľovi.Tento mal nielen myšlienku ale s väčšinou opísaných skutočností som sa stotožnil.Tu je len malý citát záverečnej časti meilu: „Mám dosť slobody tohto typu, […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.