Založ si blog

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať.

Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol –  Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť som odpovedal – Určite NIE!

Dnes mi telefonovali – údajne sa chceli dozvedieť dôvod mojej nespokojnosti.

A tak som to na ich vlastnú žiadosť trochu rozviedol. Bola to ozaj chyba prejsť ku vám. Napríklad 7-denný archív televízie je inde súčasť ceny balíčka programov. Chceš sledovať programy spätne cez TEINTE  ?- Priplať si!

Čo ma ale najviac podráždilo – ( a nebolo to teraz  –  v čase vianočných reklám o úzkych slipoch a spermiách, ale podstatne skôr, keď som reálne zistil ako to s TEINTE funguje ) – že program , ktorý je….veľmi slušne povedané – určený mužom, ktorý majú radi mužov – súčasť NORMÁLNEHO balíka NORMÁLNYCH programov. To je fakt nonsens!

U inej konkurencie je tento kanál úplne samostatný a kto má na také veci chuť- Nech sa páči! – Môže si ho zaplatiť!

Ale PREČO je takéto niečo podsúvané ľuďom, ktorí o to nemajú záujem? Zvláštna politika firmy….

Žeby niekto v zákulisí dúfal, že sa také praktiky zapáčia aj deväťdesiatšesť percentným? Že ktosi dostane také chúťky? Snaha ako navýšiť štyri percentá populácie….

Pri objasňovaní tohto môjho dôvodu nespokojnosti som začul v telefóne v pozadí – poriadny smiech. Rehot. Niekomu v TEINTE to bolo smiešne.

Tak vám je to tam ešte aj do smiechu?! – okomentoval som – Skôr je to vaše snaženie na zaplakanie.

„To kolegyňa vedľa mňa má na dráte iného zákazníka…“ – habkala prieskumáčka v telefóne. Neklamný rozhovor o spokojnosti, či lepšie povedané nespokojnosti som ukončil tým, že budem sa snažiť dať dokopy peniaze a čím skôr – radšej zaplatím  zmluvnú pokutu, ako ešte jeden rok podporovať takúto zvláštnu firmu….

Z dôvodu zlepšovania služieb bol ich telefonát nahrávaný … Tak teraz si počkám, že kedy a ako sa zlepšia ich služby 🙂

* * * * *

Ak by sme už spolu neboli – Tak Vám prajem šťastné a veselé a v novom roku veľa spokojnosti, či už  s „teintými“, alebo aj bez nich. (je tu slovenská vianočná pesnička , ktorú v našich médiách  z pochopiteľných príčin počuť nemôžete. Nie je trendy. Nespieva sa tu nič o slipoch ani o spermiách…a tak)


Aj vy ste sa stali závislí na tvárovej knihe?

23.04.2024

Kedysi dávno, pred mnohými rokmi mi kamarát cez Skype poslal link na akýsi facebook – že aby som sa tam zaregistroval… Na moju otázku, že čo to vlastne je a na čo je to dobré mi odpovedal asi len toľko, že je to nejaká sociálna sieť – cez ktorú človek môže byť v spojení so svojimi známymi aj neznámymi, kde môže zdieľať všetko možné aj nemožné. A [...]

Planéta koní

23.04.2024

Rád by som vám vyrozprával zaujimavý príbeh, ktorého som sa stal náhodným svedkom. Neviem už za akých okolností a prečo práve ja som sa dostal na také záhadné a zvláštne miesto.Tak ako keď prídete na filmové predstavenie – odrazu som sa stal nestranným pozorovateľom deja. Planéta na ktorej som sa ocitol, bola navlas podobná s touto našou, no už na prvý pohľad som [...]

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Polícia odstránila propalestínske tábory na troch amerických univerzitách

28.04.2024 10:58

Polícia v sobotu zadržala takmer 200 ľudí na troch amerických univerzitách, kde sa konali protesty proti vojenskej operácii Izraela v Pásme Gazy.

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.