Založ si blog

O zmenách pravidiel hry počas hry, „aneb“ To tu už naozaj nikto nič negarantuje?!

Keď pred pár rokmi, pri príprave hudobného festivalu u nás na dedine, som v snahe prilákať návštevníkov akciovým vstupným, navrhol niečo také, že prvých 200 platiacich bude mať nižšie vstupné ako tí ďalší…Tak div ma naši radní páni za túto kacírsku myšlienku nezlynčovali. Cítil som sa v tej chvíli ako najväčší vyvrheľ a zloduch tejto spoločnosti – aj keď som absolútne nechápal, že prečo….“Ty tu predsa nemôžeš meniť pravidlá hry počas hry! Toto ti MY nedovolíme! Toto ti nepodporíme!“ – zosypalo sa na mňa z úst človeka, ktorý mal vždy hlavné, posledné a rozhodujúce slovo. Amen – povedal som si a urobil som amen aj za organizovaním festivalu, pretože som nemal pocit, že som mojim návrhom spáchal nejaký zločin. Ani sa mi nezdá, že by sa tým čo som navrhol boli menili spomínané pravidlá hry počas hry. Malo to byť dopredu jasné: Prídeš na akciu prv zaplatíš menej, prídeš neskôr- hold smola- zaplatíš viac…Aké sú na tom zmeny pravidiel hry počas hry?!

Inak na zmeny pravidiel hry počas hry som alergický. Aj dnes ráno ma z postele vystrelila správa v rádiu, ktorá hovorila o tom, že nenažrané prasiatka pri válovoch uvažujú o zmene pravidiel hry. Samozrejme ako inak- počas hry! Jedno z prasiat, ktoré má zdá sa dva alebo tri žalúdky a hrdí sa tým, že si nevie predstaviť svoj život s príjmom pod 4 tisíc eur slovenských zachrochtalo niečo v tom zmysle, že treba zrušiť garancie v druhom pilieri. Taká nehoráznosť a drzosť!

Teraz čakám, že či sa nájde niekto rozumný čo sa zdvihne a povie: „Ty tu predsa nemôžeš meniť pravidlá hry počas hry! Toto ti MY nedovolíme! Toto ti nepodporíme!“

ale zatiaľ je ticho po búrke. Ak ho nikto nepreruší….vyzerá že bude…

Amen.


 

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

29.11.2023

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať. Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol – Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť [...]

Ide o veľa!

27.09.2023

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o [...]

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.