Založ si blog

O voľbách po voľbách u nás v Kocúrkovanoch

„To tam u vás v Kocúrkovanoch máte až 102 fašistov?“ – pichol do osieho hniezda na fejzbúkovej stránke Kocúrkovian Ondrej Milan krátko po zverejnení výsledkov volieb – u nás v Kocúrkovanoch. Asi tušíte aké peklo Ondro touto otázkou na našom obecnom fejsku rozpútal. Začali lietať hromy- blesky – v podobe obvinení, že kto je tu u nás v Kocúrkovanoch väčší idiot, imbecil, magor, psychicky narušený atakďalej a podobne. Toľko hnevu a zlosti medzi obyvateľmi našej kedysi tak pokojnej dediny ešte nikdy nebolo. Aj keď som vedel, že tento nebezpečne rozbehnutý vlak už nikto asi nezastaví – rozhodol som sa čosi urobiť… Skok do koľajiska sa mi zdal trochu riskantný, ale inú možnosť som nevidel…

„Ondro prekvapilo ma, že ty ako polovičný kocúrkovan sa takto spytuješ. Nemáš obavy sem medzi nás raz opäť prísť po tom, čo si napísal? Prekáža ti tu u nás stodva fašistov, ale so štyristodvomi  podvodníkmi a pološialencami problém nemáš. A čo tristoštyridsať korupčných svíň?- Tie sú v pohode? Tiež by som rád vedel, že čo hovoríš na stosedemdesiat mafiánov, pašerákov heroínu & multioteckov medzi nami? Môže byť? A čo tá deväťdesiatka drogovo závislých? O šesťdesiatichšiestich  tu vrabce čvirikajú, že raňajkujú s Nerom – To neprekáža? A päťdesiatka úžerníkov, daňových a pozemkových podvodníkov tak isto nie??? A čo hovoríš na …“

„TENTO OBSAH JE MOMENTÁLNE NEDOSTUPNÝ. Keď sa toto stane príčinou je, že vlastník zdieľal obsah iba s malou skupinou ľudí, zmenil nastavenie, alebo bol obsah odstránený“

Zrazu všetko čo som napísal bolo preč a nebolo ani celého príspevku.

Čo je? Čo sa deje? preletelo mi hlavou

Pípol a zasvietil mesendžer …“ Musel som ten príspevok odstrániť , lebo by mi asi prasklo srdce“ – písal mi Boris – administrátor našej stránky na FB

„Škoda“ – odpísal som, čo mohlo vyznieť aj dosť cynicky –  obludne, ba až morbídne

Chcel som ešte nielen Ondrovi, ale nám všetkým tu u nás v Kocúrkovanoch povedať – že tieto naše žabomyšie vojny sú k ničomu. Žerieme sa tu kvôli nejakým politikom, ktorí všetci do jedného – a je úplne jedno z ktorej strany, či hnutia politik je – sú z jedného cesta. A my raz jedného – raz druhého máme za spasiteľa so svätožiarou – za nič na svete nedáme na neho dopustiť. Ešte to tak! Na môjho vodcu mi nešiahaj!!! A velebíme ho až do chvíle, kým neprídeme na to, ako nás roky rokúce opíjal rožkom, vodil za nos a sľuboval nám všetko to, o čom dopredu dobre vedel z dobre informovaných zdrojov – že práve TO chceme počuť. Vzápätí spasiteľa ukrižujeme a na obzore nás už priťahuje iná svätožiara. A pre ňu sme schopní na oltár položiť najvyššie obete. Zradiť a pourážať svojich najbližších, priateľov, kamarátov, kolegov. Zabudnúť na to kto sme a kam kráčame…



Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

29.11.2023

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať. Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol – Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť [...]

Ide o veľa!

27.09.2023

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.