Založ si blog

Veríte, či neveríte? – Nie v Boha – ale v COVID!

Je to už vážne choré – ako ľudia z toho COVIDU zblbli.

Prepína nám. A niektorým aj riadne vyhráva….A to tak že veľmi.

Dnes som sa na sociálnej sieti ….Inak stále premýšľam, že čo je asi také sociálne na tých sieťach – Zrejme to isté, čo aj na sociálnych stranách a vládach… Ale k veci – v tej tvárovej knihe  som sa dočítal, že  ak neverím v COVID mám sa vymazať spomedzi priateľov, ktorí v COVID veria.

Hmmm….Boli časy keď sme sa zaoberali tým, či niekto verí, alebo neverí v Boha. Dnes nás evidentne trápi iné…

No dobre teda….

Tak ja zas vyzývam všetkých čo neveria na depresie, infarkty, onkologické ochorenia, cukrovky, obezity atď a pod. nech UŽ AJ  – TEDA OKAMŽITE  sa vymažú spomedzi mojich tkzv. priateľov

TAAAK A SME SI KVIT! – podobne ako Ďuro, ktorý za tým ešte dodal: “Mara mi vytkla chyby –a ja jej sánku!!!

A čo vy? Veríte, či neveríte?

Ale varujem vás. Dobre si to rozmyslite. A obráťte sa vo vlastnom záujme na pravú vieru čím skôr. Lebo zajtra môže byť už neskoro!

Prisámbohu….Či vlastne prisámkovidu!


Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

29.11.2023

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať. Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol – Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť [...]

Ide o veľa!

27.09.2023

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

Grasalkovičov palác, Prezidentský palác

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo osem z desiatich kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa v pondelok doobeda kandidatúry vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.