Založ si blog

Ako som nakúpil namiesto TV prijímača papierovú krabicu

Poznáte to : – Nič nefunguje večne. Platí to aj o mojom starom televíznom prijímači. A tiež aj môj zrak je už rokmi oslabený. Zvážiac tieto dva hlavné faktory som sa rozhodol pre kúpu nového televízora. Ten starý – s úbohou-nebohou obrazovkou, ktorej uhlopriečka mala „pouhopouhých“ 55 centimentrov som sa rozhodol nahradiť  – dnes asi takým štandardom – ale v porovnaní s tým čo som mal doteraz – myslím že môžem povedať extra super triedou. Veď isto uznáte, že je rozdiel pozerať na obyčajnú obrazovku, s uhlopriečkou 55, ktorá si za 15 rokov už odblikala svoje a na obrazovku LCD LED televízora FULL HD. Po rozhodení sietí v okolitých kamenných obchodoch a tiež aj po tých internetových, som sa rozhodol kúpiť televízor cez internet. Keby toto tak videli naši starí otcovia a mamy – asi by nechápali, že čo to a ako to…Kupovať tak, že človek z domu ani nos nevystrčí, iba tým povestným prstom trochu pohne. Tak som teda kúpil a teraz už len čakám na následné informatívne sms a emaily o stave mojej objednávky. A tiež na príchod „spasiteľa“ – zvaného kurier. Dnes mi moje vyčkávanie trochu znepríjemnila jedna známa, ktorá žila istý čas v Nemecku. Po tom, čo som jej spomenul túto moju kúpu televízora ona mi porozprávala o údajnej afére, ktorá sa  stala pred časom – tam na západe…Vraj istý internetový obchod sa preslávil tým, že ľuďom predával prázdne krabice. Nepochopiteľné- ale že vraj  to nie je žiadny fór. A oklamaným a podvedeným zákazníkom vraj nepomohli ani súdy. Údajne obhajoba vyhrala spor na tom, že v internetovej objednávke – to, že človek si za tú cenu objednáva iba prázdny kartón a nie tovar  – bolo uvedené povestnými malými písmenkami.

Hmm…neviem nakoľko sa toto ozaj zakladá na pravde, ale moja známa ma teda nepotešila. Už sa vidím ako pekne nášmu spasiteľovi vycálujem kôpku euráčikov a ako nestihnem ani skontrolovať neporušenosť zásielky a on odfrčí…A ja tu zostanem stáť s prázdnym obalom.

Veru nebolo by to bohviečo, keby mi ten kuriér doviezol za vyše štyristo euri prázdnu krabicu.

Hmmm…Pozerať sa tak večer čo večer na takú drahú škatuľu…

Asi by ma vystrelo!


 

 

 

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

29.11.2023

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať. Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol – Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť [...]

Ide o veľa!

27.09.2023

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o [...]

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15, aktualizované: 07:25

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dve vojny?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.