Založ si blog

Žena roka

V krajine, kde len málokto vie, že nejaké Slovensko vôbec existuje ( a tí čo to náhodou vedia, majú veľké problémy určiť bližšie miesta výskytu Slovenska na mape sveta ) – tak v tejto krajine sa rozhodli udeliť titul ŽENA ROKA – čuduj sa svete – jednej slovenke!!!

„Slovenská premiérka Iveta Radičová sa stala jednou z 18 politických líderiek sveta, ktorým americký časopis Glamour udelil titul Žena roka 2010.“Toľko hovorí stručná správa z tlače týchto dní.Trochu zvláštne a nepochopiteľné mi to pripadá…Vo svojom okolí totiž poznám TOĽKO žien čo tvrdo makajú za smiešnych pár stoviek eur, kdesi na pásoch a montážnych linkách.Alebo utierajú zadky a prebaľujú nevládne telá bezvládnych starčekov a stareniek v domovoch sociálnych služieb.A takýmto ženám nikdy, nikto nedá titul Žena roka!Ale Radičovej áno…Vie mi niekto povedať, že čím si to táto dáma zaslúžila?( ja mám nejaký tajný tip, ale nechcem ovplyvňovať:-) )



Aj vy ste sa stali závislí na tvárovej knihe?

23.04.2024

Kedysi dávno, pred mnohými rokmi mi kamarát cez Skype poslal link na akýsi facebook – že aby som sa tam zaregistroval… Na moju otázku, že čo to vlastne je a na čo je to dobré mi odpovedal asi len toľko, že je to nejaká sociálna sieť – cez ktorú človek môže byť v spojení so svojimi známymi aj neznámymi, kde môže zdieľať všetko možné aj nemožné. A [...]

Planéta koní

23.04.2024

Rád by som vám vyrozprával zaujimavý príbeh, ktorého som sa stal náhodným svedkom. Neviem už za akých okolností a prečo práve ja som sa dostal na také záhadné a zvláštne miesto.Tak ako keď prídete na filmové predstavenie – odrazu som sa stal nestranným pozorovateľom deja. Planéta na ktorej som sa ocitol, bola navlas podobná s touto našou, no už na prvý pohľad som [...]

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:42

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.