Založ si blog

Hranica odchodu do dôchodku ( môj návrh pre EU)

Podľa najnovších správ EÚ navrhuje posunúť hranicu odchodu do dôchodku v únii na 70 rokov.

Ja navrhujem riešenie iné.

V čase kedy už hranice ako také strácajú svoj význam a opodstatnenie, som za to, aby pojem dôchodca a dôchodok bol v EU úplne zrušený!

V duchu hesla : V PEVNEJ JEDNOTE KRAJÍN EURÓPSKEJ ÚNIE ZA ZRUŠENIE VŠETKÝCH HRANÍC!

Hádam sa nájde v EU parlamente dostatok múdrych hláv, aby podporili a odklepli tento môj návrh…

Česť práci, súdruhovia!

PS: Ak sa môj skromný návrh ujme, pripájam ešte jeden s tým súvisiaci.

Návrh textu hymny Európskej únie

Znej pieseň slávna vznešená

chváľ prácu ktorá jediná,

vie ľudstvo k blahu viesť.

Veď všetko čo tu človek má,

len práca dáva statočná!

Buď práci česť! Buď práci česť!

Tá práca matka pokroku

a s ňou armáda otrokov

si bráni svoju česť.

Svet striasa jarmo reťazí,

boj zásad našich víťazí!

Buď práci česť! Buď práci česť!

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

29.11.2023

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať. Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol – Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť [...]

Ide o veľa!

27.09.2023

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.