Založ si blog

Upokojí a vylieči magnézium tento chorý svet?

Toľko rozvrátených rodín, zdevastovaných charakterov, stratených existencií….Toľko psychicky narušených, drogovo závislých, asociálov, žobrákov, k.riev… A na druhej strane toľko bohorovných, ktorí sú schopní všetkého a aj všetko môžu. To sme tu nemali v časoch, keď nám komunisti bránili chodiť do kostolov. A kde sú teraz všetci tí morálne založení – čistí a úprimní ľudia, ktorých vychovala ponovembrová dokonalá spoločnosť? Keď chodiť do kostola nikto nikomu už nebráni?

Obraz vidíme denne v uliciach miest , ba už aj dedín, v médiách…všade.

Mňa osobne to ničí- Pred tým sa nedá nikde skryť ani ujsť – ako sa kedysi utekalo na západ. Keď nahlas poviem, že sa už nevládzem na to všetko pozerať – na tú zlobu sveta, na to akí sú ľudia AJ v mojom bezprostrednom okolí, na seba zlí… Tak mi všetci dávajú dobré rady:- Kľud, nevšímaj si to! Užívaj si života – To aj tak nezmeníš….atď a pod. Lekár ten len doporučí zvýšiť príjem magnézia a prípadne nasadiť lieky na upokojenie. Ale ja som vcelku pokojný! Porucha nie je “ v mojom prijímači!“

A nemyslím si že nejaké magnézium a prípadný liek na upokojenie, ktorý budem užívať ja – upokojí a vylieči tento chorý svet….




TELEGRAM. Pieseň o tom ako veľmi svetu chýba láska.

21.06.2024

Začiatkom osemdesiatych rokoch minulého storočia skupina Elán vyhlásila celoštátne pátranie po Láske.Ľuďom Láska veľmi chýbala. Hľadali ju veľmi dlho, kade-tade, v parčíkoch a kluboch, mäsiarky aj vedci. Dokonca aj chlapci z piatej bé sa zapojili do pátrania. Celý národ sa zmobilizoval a pátracia akcia, vďaka tomu dopadla úspešne. Dnes svet o kus pokročil. Láska [...]

Óda na krásu slovenských hôr

18.06.2024

Veľké veci nepotrebujú veľké slová. Ani veľké – alebo ak chcete vysoké, či mohutné hory – také slová nepotrebujú. Ja som len pár obyčajných, jednoduchých slov a viet uložil do rýmovaného textu. Dva riadky som si dovolil uchmatnúť z piesne Krásna zem od banskobystrickej skupiny Jazdci, ktorá je možno skôr známa ako Štíty tatranské, prípadne Krásne, [...]

Situácia je vážna – Vyrieši ju môj protivojnový song?

03.06.2024

Situácia je vážna- nie však zúfalá. Francúzska komédia zo sedemdesiatych rokov. Dnešná realita sa mi už skôr javí na poriadnu drámu, ktorá môže skončiť aj ako tragédia. Situácia je vážna a začína byť zúfalá. A to tak, že veľmi – dodal by náš pán profesor, z priemyslovky…. Viem, že moja otázka – v titulku tohto blogu, napriek vážnosti témy, [...]

pellegrini fico volebna noc

Spojí sa krajná pravica? Smer Patriotov vylúčil, Pellegriniho lobing môže zabrať. Fica bude zaujímať blokujúca menšina

06.07.2024 07:00

Hnutie Republika zatiaľ pred novou frakciou uprednostňuje vlastenecké subjekty a pomôcť by mohol aj ohrozenej ID, do ktorej chcela patriť aj SNS Andreja Danka. Patrioti a ID sa však zrejme spoja.

centrum, Banská Štiavnica, autá

Uzavrú centrum Banskej Štiavnice a urobia z neho pešiu zónu? Primátorka to nevylučuje

06.07.2024 07:00

Hluk šíriaci sa z áut, motoriek či autobusov, ktoré sa „rútia“ priamo stredom historického mesta, je podľa mnohých „nervy drásajúci“. Sú presvedčení, že malebné centrum by malo slúžiť ako pešia zóna.

vojna na Ukrajine

ONLINE: Summit NATO postaví "most" k členstvu Ukrajiny v aliancii. Termín vstupu neurčí

06.07.2024 06:30

Summit NATO vo Washingtone má podporiť Ukrajinu vojensky, politicky aj finančne, bez stanovenia termínu vstupu do aliancie.

Irán, voľby, Masúd Pezeškiján

Reformista Masúd Pezeškján bude iránskym prezidentom, zvíťazil v druhom kole

06.07.2024 06:00

V druhom kole iránskych prezidentských volieb zvíťazil reformný kandidát Masúd Pezeškján.