Založ si blog

Skutočne sú tie zemiakové chipsy skutočné? ??

V našom jedinečnom (našťastie nie jedinom) markete – kedysi sme mu hovorili jednoducho a po našom obchod – som pred pár dňami spozoroval dokladanie dodávok nového tovaru. Konkrétne sa jednalo o známe zemiakové chipsy… Kedysi sme im hovorili po našom jednoducho lupienky. Hneď ako som to spozoroval som aj spozornel. Ktovie akým šuvixom nás to doteraz kŕmili – alebo to bolo tak vždy- len ja som málo všímavý??? Znie to inak veľmi interesantne – že zemiakové čipsy zo skutočných zemiakov! Ja to chápem tak- že doteraz to nebolo vyrábané zo skutočných… Alebo si to vysvetľujem celé zle a tie lupienky, vyrobené z neskutočných zemiakov, tie ešte len prídu na trh?zemiakové čipsy zo zemiakov

Ale správny reklamný mág môže zo slovnej hračky skutočný – neskutočný vyrobiť celkom slušný hit roka…. :“Naše zemiakové lupienky – SLOVAKIA CHIPS – vyrobené zo skutočných zemiakov chutia NESKUTOČNE!“

Ale vážne. Normálne mi teraz nedá pokoj tá otázka, že či skutočne sú tie zemiakové chipsy skutočné.

Teda de facto naozajstné. Rovnako ako aj kopa iných veci, pri ktorých si človek povie: „Toto nemôže byť pravda! – To je sen – To je neskutočné!“

zemiakové čipsy zo zemiakov

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

29.11.2023

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať. Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol – Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť [...]

Ide o veľa!

27.09.2023

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o [...]

pellegrini korčok, tv markíza, debata

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

19.03.2024 12:30

Hlavnými favoritmi slovenských prezidentských volieb zostávajú Peter Pellegrini a Ivan Korčok. Ako ďaleko je od nich Štefan Harabin?

Bratislava protivládny protest rtvs

Pod hromadnú pripomienku liberálov k zmenám v RTVS sa podpísalo vyše 11 000 ľudí

19.03.2024 12:14

Návrh zákona nerozdeľuje súčasnú RTVS, mení však kreovanie orgánov telerozhlasu.

čaputová, pavel

Čaputová po schôdzke s Pavlom: Vzťahy medzi ČR a SR sú predurčené k blízkosti. Našu spoluprácu však treba budovať a upevňovať

19.03.2024 11:40

Prezidentka Zuzana Čaputová sa počas návštevy Prahy stretla so svojím českým náprotivkom Petrom Pavlom.

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.