Založ si blog

Človek si už nemôže ani prdnúť

Ako včera informovala tlačová agentúra VTAK  – agentúra verejných toaliet a kanalizácií hlavného mesta Bratislavy, SOZA po rôznych svojich výstrelkoch chystá razantný, jednoznačný, nekompromisný a tvrdý úder – tak povediac pod pás…

S účinnosťou od včera večera je tu  – ako hovorí agentúra VTAK – novelizácia autorského zákona a na základe nej bude SOZA vyberať poplatky už aj za prdnutie.

Áno vážení! Čítate dobre. Pozor na to! Prdnutie na verejnosti, ako aj vo verejných toaletách je podľa slov pána Períčka verejná produkcia! Nezabudnite preto včas na licenčné zmluvy a pri nahlásení vopred … – máte 50% zľavu z poplatku!

Ako prví na Slovensku Vám prinášame dobre utajovaný cenník poplatkov prdov. Zatiaľ- pravdepodobne kvôli spomínanému utajeniu – je stupňovitosť jednotlivých prdov v češtine.

Tichouš…………………………………0,5 €/min.

Šeptouš………………………………..0,75 €/min.

Bublouš…………………………………….1 €/min

Trhel…………………………………………2 €/min

Kontratrhel…………………………………5 €/min.

Natrhprdel………………………………..10 €/min.

Bořivoj……………………………………..50 €/min.

Poplatky sú v eurách za minútu. Základná sadzba počíta s pohybom ľudí na predmestí. V širšom centre miest bude poplatok zvýšený o 10%, v užšom 20. V priemyselných zónach naopak môžme očakávať veľké zníženie rádovo o desiatky percent.

Aj vy ste sa stali závislí na tvárovej knihe?

23.04.2024

Kedysi dávno, pred mnohými rokmi mi kamarát cez Skype poslal link na akýsi facebook – že aby som sa tam zaregistroval… Na moju otázku, že čo to vlastne je a na čo je to dobré mi odpovedal asi len toľko, že je to nejaká sociálna sieť – cez ktorú človek môže byť v spojení so svojimi známymi aj neznámymi, kde môže zdieľať všetko možné aj nemožné. A [...]

Planéta koní

23.04.2024

Rád by som vám vyrozprával zaujimavý príbeh, ktorého som sa stal náhodným svedkom. Neviem už za akých okolností a prečo práve ja som sa dostal na také záhadné a zvláštne miesto.Tak ako keď prídete na filmové predstavenie – odrazu som sa stal nestranným pozorovateľom deja. Planéta na ktorej som sa ocitol, bola navlas podobná s touto našou, no už na prvý pohľad som [...]

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.