Založ si blog

Prvá pomoc a či posledné zbohom?

V týchto dňoch už aj do našich zemepisných šírok dorazila dlho očakávaná pomoc. Trvalo jej to popravde dosť dlho, ale napokon predsa len prišla. Postihnutí, ktorí sú na ňu odkázaní, veru už strácali vieru, nádej,ba i lásku. Mnohí už ani neverili, iní dúfali že raz predsa len musí prísť! Niektorí hromžili, iní s vrodenou skromnosťou len mlčky vyčkávali zmierení s osudom…A stalo to za to! Dočkali sa! Pomoc prišla a my ju môžme dnes označiť ako pomoc prvú. Ktovie či po nej príde aj dajaká druhá a tretia. Alebo že by táto prvá pomoc bola zároveň aj pomocou poslednou? Hmmm…Ktovie? Možnože pre niektorých aj hej…:-(

Keď som túto mimoriadne radostnú udalosť zdieľal na sociálnej sieti – Veď čo?- Nech svet vie, že aj naši sa už majú konečne lepšie! – tak moja známa (pôsobiaca v neďalekej Viedni) zareagovala dosť nechápavo. Svoje krátke a zásadne stanovisko zakončila tým, že vraj ona kolienka nemusí…

Milá moja- píšem jej- to buď teda rada, že nemusíš, lebo sú ľudia, čo nemajú inú šancu- a jednoducho musia! Musia nielen kolienka, ale aj vretienka a ryžu!-Ešte k tomu slovenskú! A hafo múky. Hladkej! A sú radi, že sú radi a že si niekto na nich spomenul!

Veď to častokrát nedokáže ani vlastný syn, dcera, vnuk, vnučka, sestra , ani brat…

Človeku sa až slzy tlačia do očí od dojatia aká milá a láskavá je tá naša únia …Kto by to do nej povedal, že si spomenie na úbohých skoronebohých slovenských dôchodcov.?

Dôchodcov čo majú neuveriteľné výšky dôchodkov.!Nepreháňam – zdôraznil som veľkými písmenami v správe na sieti a pokračoval som: „Spytala si sa dôchodcu vo Viedni že či uverí tomu,že podaktorí naši, čo celý život u nás poctivo pracovali až dreli, majú dúchod 200-250 éčiek? Uverí ti???“

Ak má srdce namieste, tak si možno aj ten viedenčan povzdychne „No ty môj dúchod!“


Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

29.11.2023

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať. Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol – Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť [...]

Ide o veľa!

27.09.2023

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Na Slovensku od začiatku roka evidujú 390 prípadov čierneho kašľa

19.04.2024 12:21, aktualizované: 14:00

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.