Založ si blog

Zamyslenie o relativite času

Ako je všeobecné známe časový útvar „dočasne“ je v rokoch 21.A viete koľko je doživotne?

5 rokov!

Zistil som to na vlastnej koži.
Lekár mi kedysi predpísal lieky (na tlak) a pohrozil sa mi, že to sú na doživotie.
Prednedávnom mi ich vysadil.
S hrôzou som pozeral naňho, že či to myslí vážne

Tri krát ma upokojoval, aby som sa nebál.
Ved ja sa nebojím!Len som nemyslel, že to doživotie tak rýchlo ubehne…

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

29.11.2023

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať. Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol – Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť [...]

Ide o veľa!

27.09.2023

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o [...]

CDC-Gathany-Aedes-albopictus-1  1

Invázneho ázijskeho komára prvýkrát potvrdili v Košiciach

18.04.2024 10:38

Ide o pomerne veľkého komára a potenciálneho prenášača vírusov vrátane vírusu západonílskej horúčky.

Constanta, NATO, protivzdušná obrana, Rumunsko, vojaci, Mihail Kogalniceanu

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

18.04.2024 10:35

Rumunsko v posledných rokoch masívne investovalo do obrany.

fajčenie, fajčiar, závislosť

Koniec s fajčením? Británia chce zakázať predaj cigariet

18.04.2024 08:00

Krajina rozhoduje o najprísnejšom protifajčiarskom zákone v Európe. Ak prejde, Briti, ktorí sa narodili po 1. januári 2009, si už tabakové výrobky v obchode nekúpia.