Založ si blog

ZLODEJ PERÁL

Ohnivý motýľ odletel nám už do neba

Duša si fotí najkrajšie spomienky na teba

Trocha sa usmeješ a to ma  – položí

V hlave mi stále ten tvoj úsmev  – mátoží

Som zlodej perál, ktoré tu zostali po tebe

Atrament v perách prilieva chalan večný rebel

Podajme si ruky a vymeňme  – úsmevy

Možno dnes, či zajtra budeme už  –  dospelí

Parádny život, keď ústa nikdy nezamknú ti

Kde nie je clivo a nikto nie je zabudnutý

Nikdy si nedáme tento breh  – jazera

A kto nám neverí nech sa – pozerá

Ohnivý motýľ odletel nám už do neba

Duša si fotí najkrajšie spomienky na teba

Som jeden z vás moje mená sú na večný čas

(Som) v každom z vás, vaša pýcha –  slabosť –  tuposť – mráz

Som zlodej perál, ktoré tu zostali po tebe

Atrament v perách prilieva chalan večný rebel

Nikto mi neverí, že ja som  –  iba svoj

Z duše mi vyletí nápadov  – celý roj

Parádny život, keď ústa nikdy nezamknú ti

Kde nie je clivo a nikto nie je zabudnutý

Večer je náš, hviezdy (prvé) tmou presvitajú

Scény nové od zajtra už na nás  – čakajú

napísané 5.- 6.3.2010 s výraznou pomocou Rasťa Havaldu (1967-2008) textára, publicistu & večného rebela, ktorému je aj text venovaný…

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

29.11.2023

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať. Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol – Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť [...]

Ide o veľa!

27.09.2023

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 07:16

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

anketa, kandidáti na prezidenta 2024

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo 8 z 10 kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.