Založ si blog

Istoty pre všetkých – to tu už bolo! Ale TOTO ešte nie! : -)

Bude veselo! Kampaň – samozrejme, že nie repná ešte len dnes začala a už sa všetky možné aj nemožné bilbordové plochy zaplnili tvárami zvierat, všetkých možných aj nemožných druhov zvierat, ktoré nás budú teraz celé mesiace tyranizovať a ničiť zo všetkých možných aj nemožných médií kadenciou svojich slov a dekadenciou „svojich“ ??? myšlienok. Ak niečo na tom celom cirkuse stojí za povšimnutie – tak je hádam len tá ľudová umelecká tvorivosť, ktorou nás anonymní sprejeri dokážu náramne pobaviť. Ako na to prišli zvečera do rána, že keď v slove VLASŤ zameníme CH za V a škrtneme mäkčeň na T  – veta dostáva úplne iný význam!

A ktovie že či je to ozaj výtvor „ľudových umelcov“- vylepšovačov bilbordov . Či to tak nie je originál nápad a výtvor:Nebol to náhodou zámer – marketingových mágov strany ? Možno vďaka tomu  preferencie strany porastúúúúúúúúúúúúú ajajááááááááj. Veď sme na Slovensku, priatelia! Toto by ozaj mohlo zabrať  : NAZDRAVIE SLOVENSKOOOOO!…

Ale pozor!  – Nedajme sa opiť rožkom!

Aj vy ste sa stali závislí na tvárovej knihe?

23.04.2024

Kedysi dávno, pred mnohými rokmi mi kamarát cez Skype poslal link na akýsi facebook – že aby som sa tam zaregistroval… Na moju otázku, že čo to vlastne je a na čo je to dobré mi odpovedal asi len toľko, že je to nejaká sociálna sieť – cez ktorú človek môže byť v spojení so svojimi známymi aj neznámymi, kde môže zdieľať všetko možné aj nemožné. A [...]

Planéta koní

23.04.2024

Rád by som vám vyrozprával zaujimavý príbeh, ktorého som sa stal náhodným svedkom. Neviem už za akých okolností a prečo práve ja som sa dostal na také záhadné a zvláštne miesto.Tak ako keď prídete na filmové predstavenie – odrazu som sa stal nestranným pozorovateľom deja. Planéta na ktorej som sa ocitol, bola navlas podobná s touto našou, no už na prvý pohľad som [...]

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.