Skutočne sú tie zemiakové chipsy skutočné? ??

7. novembra 2014, jogo64, K VECI OD VECI

V našom jedinečnom (našťastie nie jedinom) markete – kedysi sme mu hovorili jednoducho a po našom obchod – som pred pár dňami spozoroval dokladanie dodávok nového tovaru. Konkrétne sa jednalo o známe zemiakové chipsy… Kedysi sme im hovorili po našom jednoducho lupienky. Hneď ako som to spozoroval som aj spozornel. Ktovie akým šuvixom nás to doteraz kŕmili – alebo to bolo tak vždy- len ja som málo všímavý??? Znie to inak veľmi interesantne – že zemiakové čipsy zo skutočných zemiakov! Ja to chápem tak- že doteraz to nebolo vyrábané zo skutočných… Alebo si to vysvetľujem celé zle a tie lupienky, vyrobené z neskutočných zemiakov, tie ešte len prídu na trh?zemiakové čipsy zo zemiakov

Ale správny reklamný mág môže zo slovnej hračky skutočný – neskutočný vyrobiť celkom slušný hit roka…. :“Naše zemiakové lupienky – SLOVAKIA CHIPS – vyrobené zo skutočných zemiakov chutia NESKUTOČNE!“

Ale vážne. Normálne mi teraz nedá pokoj tá otázka, že či skutočne sú tie zemiakové chipsy skutočné.

Teda de facto naozajstné. Rovnako ako aj kopa iných veci, pri ktorých si človek povie: „Toto nemôže byť pravda! – To je sen – To je neskutočné!“

zemiakové čipsy zo zemiakov