Už len 22 dní, alebo ako to ten Meky vedel? !

29. novembra 2012, jogo64, K VECI OD VECI keby bolo keby...

„Už len 22 dní / prosím nezabudni / že sa blíži / deň keď zazvoní zvon / a tam stáť bude ON / na prahu“

Asi každý- trochu skôr narodený tieto slová dobre pozná…

Dnes – 29.11.2012 – mimoriadne aktuálna záležitosť! Už viac krát sa ukázalo, že Meky predvídal v piesňach isté veci, ale že aj toľko omieľaný koniec sveta??? hm-hm-hmmm (mrkva a v zime?!)

„Už len 22 dní / a tak nezabudni / čas sa krátí /plynie ako voda / neviem kto mi dodá odvahu“

V čase keď som sa ja hral na vojakov – bola táto pieseň v tom období práve novinka- taká horúca, hlavne pre nás v zelenom mimoriadne aktuálna …

A netušil som, že ešte raz bude…:-D

Teraz ale neviem, že či mám strihať aj ten meter-ako bývalo zvykom…