Ako som kúpil 0, 5 dekagramu klincov za cenu 50-tich!

27. mája 2012, jogo64, K VECI OD VECI

Poznáte tú detskú hádanku, že čo je ťažšie- že či kilo peria, alebo kilo železa – ? Logika nepustí…Aj keď mnohí sa nazdávali – a tušímže ešte stále žijú v tom presvedčení, že to kilo železa musí byť predsa len o niečo ťažšie. No má to tiež v sebe nejakú tú logiku – lebo celkom isto je prijemnejšie dostať po hlave kilogramom peria ako železom tej istej hmotnosti. O tom niet pochýb! Ale odbočil som. O inom som chcel.

Pred pár dňami som sa zastavil v železiarstve, kúpiť si pár drobností, ktoré občas pri údržbe domu a jeho príslušenstva je potreba. Okrem iného to boli aj klince. Ani veľké- ani malé. Taký štandard. Osemdesiatky. Na otázku predavačky, že či pol kilové, alebo kilové balenie som povedal že pol kila mi bude stačiť. Bol som v tom, že si domov nesiem 50 dekagramov klincov – lebo za toľko som zaplatil.

Až po pár dňoch, keď som po domnelom polkilovom vrecku klincov siahol – som zistil, že balenie obsahuje klincov len 0,50 dkg netto…

Ako by klasik povedal: „A čo s tým budeme robyt???“