Pár slov o umelcoch a umení okolo nás.

20. septembra 2011, jogo64, K VECI OD VECI MINIATÚRY

Je veľkým umením pár slovami povedať veľmi veľa.Pôvodne  som chcel  napísať že strašne veľa, ale to sa vraj tak nemôže, že: „Je veľkým umením pár slovami povedať strašne veľa.“ Ale strašné je skôr to, keď niekto veľmi veľa slovami nepovie absolútne nič. A pritom sa dotyčný pán, či pani tvári ako neviem aký umelec, či majster sveta. A možno že nakoniec oni tými umelcami aj budú…Hmmm, ktovie? Lebo až pri písaní týchto riadkov zisťujem, že nie je to veru jednoduché hovoriť, či písať o niečom a pritom o ničom. Ale priznám sa dobrovoľne- Ja som v tomto príspevku chcel napísať len dve vety.či skôr dve a pol. Prvú a kúsok druhej a tretej. A bolo by povedané všetko čo som chcel povedať. Ale uznajte – prešlo by to takto podmienkami stanovenými pre tento blog?

Je veľkým umením pár slovami povedať veľmi veľa.Pôvodne  som chcel  napísať že strašne veľa, ale strašné je skôr to, keď niekto veľmi veľa slovami nepovie absolútne nič.
Pythagorova veta: 24 slov
Otčenáš: 66 slov
Archimedov zákon: 67 slov
Desať prikázaní: 179 slov
Americká Deklarácia nezávislosti: 1 300 slov
Ústava USA so všetkými dodatkami: 7 818 slov
Vyhláška EU o predaji kapusty: 26 911 slov