Nepríjemné zistenie na jednom fantastickom koncerte

1. júla 2010, jogo64, K VECI OD VECI

Život je plný príjemných aj nepríjemných prekvapení a zistení 🙂
Jeden môj kamarát bol na koncerte nemenovaných hudobných stálic.(zámerne neuvádzam meno dotyčných pánov, aby som sa nedotkol ich priaznivcov)
Svoje dojmy z koncertu mi kamarát opísal  takto:
„Včera som bol na koncerte xxxxxxxxx .Koncert perfektny ako vždy a dokonca pri pár pesničkách mi po celom tele lozilo celé mravenisko,ale po koncerte sa dokázalo,že xxxxx je iný ako v jeho piesňach,je to starý chrapúň…“

*********************************************************************************************

No…, žiaľ hviezdy sú (aj) také 🙂
ľudia si ich zvyčajne idealizujú vdaka hudbe a textom čo spievajú
ale sú to tiež LEN ľudia z mäsa a kostí so svojimi ľudskými neduhmi a slabosťami

Mňa inak ten kamošov koment koncertu veľmi pobavil.Hlavne tá „bodka“- či skôr klinec “ za správami“.

A mňa na margo toho všetkého už napadlo len toto:

Ľudia ho mali vždy za poctivého, slušného a milého človeka
a pritom to bol obyčajný chrapúň