Založ si blog

O všímaní-nevšímaní, chybách bezchybných. .. a tak

Napriek mojej výške, ale aj váhe – či presnejšie povedané hmotnosti, ktorá u mňa už dosahuje bezmála také isté číslo v kilogramoch – ako tá výška v centimetroch, som často krát niektorými spoluobčanmi prehliadaný. To niežeby ma niekto prehľadával – šacoval… To nie. Teda aspoň v prípade toho „prehľadávania“- myslím, že nie. Pri tom šacovaní – tam to už nevylučujem. V tom smere mám isté pochybnosti.

Ľudia sa jednoducho tvária, akoby som bol vzduch. Nič. Dokonca aj keď pri stretnutí niektorých pozdravím – Nič. Skúšal som aj hlasnejšie- mocnejšie: „Dobrý deň!“, alebo „Nazdar!“  – ale odpoveďou bolo zas len ticho. Nechcem hovoriť o tom, že dnes si už málokto všimne výsledky vášho snaženia. Hlavne keď konáte niečo pozitívne a zmysluplné. Keď sa pokúšate niečo vytvoriť. Márna snaha! – Nula bodov. Podľa reakcií – aj keď v prípadoch, kedy takmer nikto nejaví záujem o to čo robíte sa ťažko dá hovoriť o nejakých reakciách …Teda na základe nereakcií okolia žijem v tom, že som vlastne len taká bezvýznamná 120 kilová nula. Ale čuduj sa svete – Takmer každý si všimne chybu – ak sa nedajbože pritrafí v rámci vášho snaženia! Chybu, či nejaký ten nedostatok vášho výsledného produktu – tú zbadá každý. A hneď. Ale je to asi celosvetový trend toto. Médiá sú plné správ o tom čo – kde – kedy- kto urobil a aké materiálne a morálne škody svojim konaním napáchal. S niektorými indivíduami sa to ťahá týždne, mesiace, roky. Sú aj nešťastníci – alebo sú to naopak šťastlivci?…- Ale áno- veď sú to vlastne mediálne známe „osobnosti“- a s tými sa to ťahá celý život. Najväčšie hviezdy – sú tie, vďaka ktorým sa o ich osudných chybách a „prúseroch“ hovorí ešte aj po smrti. Dúfam, že aj ja sa raz zaradím medzi takýchto úspešných. Myslím, že mám už k tomu celkom dobre našliapnuté.

Minule prechádzal popred môj dom jeden známy. Ale mal asi klapky na očiach aj ušiach – nevidel ma, a ani neodpovedal na môj pozdrav. Keď sme sa neskôr stretli skonštatoval, že mám vo dvore nejaký vysoký trávnik…teda …vlastne povedal že vysokú trávu, ale to mi znie akosi zvláštne. Bola to z jeho strany taká výčitka voči mne – že prečo som už dávno nepokosil a zároveň aj obhajoba seba samého – že ma kvôli tej vysokej tráve nevidel…a ani nepočul.

Teraz už len rozmýšľam, že či mám výšku 170 cm a môj zanedbaný trávnik 17, alebo naopak…


Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

29.11.2023

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať. Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol – Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť [...]

Ide o veľa!

27.09.2023

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o [...]

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.