Založ si blog

Kompletný live story s happyendom (aktualizovaný text)

To čo sa mne stalo jeden deň slnečný

Bicyklom hnal som sa a myslel na slečny

Viem, znie to absurdne – nikto mi neuverí

Kľud lesa – pohoda, letelo mi hlavou

Tou krásou kochám sa, šliapem do pedálov

A zrazu bod zlomu – rana ako o rám dverí.

 

Kto by to povedal, že spoza zákruty

Z ničoho nič sa tam odrazu vyrúti

Do ticha škripot bŕzd, pišťanie pneumatík

Takýto hazardér!- blázniví šialenci

V duchu už vidím tie nápisy na venci

Preletel akoby krídla mu dal červený býk.

REFR:

Život na plný plyn a tehla na pedál

Zastaviť, spomaliť tak to sa už nedá

A zdá sa že všetkým je to už všetko jedno

Nehľadieť dozadu, naľavo, napravo

Životom tam a späť lietame bezhlavo

A naše príbehy nekončia happy endom

 

Smrti sme unikli obaja o vlások

Musel mať pod čiapkou – tisícky otázok

Pozerám na neho nehybne na ceste leží

Len jemne chveje sa šoknutý vo vánku

Mobilom vyťukám číslo na záchranku

Sirény húkajú zvon bije z kostolných veží

 

Blížim sa ku nemu s neistou otázkou

No on ma predbehne – vraj letel za láskou

Že vraj na chvíle s ňou už mu času nezostáva

Že dni a hodiny má presne zrátané

V momente vzniesol sa- sadol mi do dlane

A zrazu letel preč na pozdrav mi z diaľky mával

 

Sám by som neveril nikomu pred chvíľou

Keby mi rozprával o zrážke s motýľom

Možno by som sa smial- bolo mi všetko jedno

Viem nič sa nestalo – svet sa nám nerúca

Chcel som len všetkým vám povedať zo srdca

Že každá love story nekončí happy endom

 

REFR 2:

Obzri sa dozadu, naľavo, napravo

A ani za láskou nelietaj bezhlavo

Aby tvoj live story skončil sa happy endom

Občas keď treba stoj – trochu uber plynu

Vychutnaj krásu dní čo pomalšie plynú

Možno tvoj live story skončí sa happy endom

 

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

29.11.2023

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať. Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol – Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť [...]

Ide o veľa!

27.09.2023

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Na Slovensku od začiatku roka evidujú 390 prípadov čierneho kašľa

19.04.2024 12:21, aktualizované: 14:00

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.