Založ si blog

Pozor na slová v hentej demokracii, súdruhovia!!!

Tak ako nie je všetko zlato čo sa blyští, neboli kedysi ani všetci komunisti svine a nie sú dnes ani všetci demokrati normálni…

Dúfam, že dnes ešte môžem takéto a podobné veci smelo povedať a napísať, lebo…Zakrátko má byť údajne vychvaľovanie predošlého režimu trestným činom…

DOBRÉ RÁNO SÚDRUHOVIA DEMOKRATI!!!

Ešteže vás tu máme, lebo bez vás by sme boli úplne stratení a neboli si vedomí faktu, že ako nám je fantasticky!

Ale preč s iróniou.

Ja som nikdy nemal ani chuť ani potrebu vyzdvihovať minulý režim. A nemám také chute ani dnes. Aj keď… Nezdá sa mi, že všetko bolo AŽ tak zlé ako sa dnes prezentuje generácii, ktorá to „šťastie“ okúsiť to na vlastnej koži nemala. A tak isto ani dnes nie je všetko tak ružové, ako sa nám niekto snaží nahovoriť.

Dúfam, že teraz už moje písanie môžem smelo ukončiť bez obáv, že bude môj príspevok administrátorom zrušený z dôvodu krátkosti. Lebo ja som všetko čo som povedať chcel, povedal v prvých siedmich riadkoch.


A ešte niečo menej známe aj o pravde 🙂

„Pravda je len jedna a predsa ju má každy aj ten čo kradne a vraždí a ničí tento svet…“

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

29.11.2023

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať. Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol – Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť [...]

Ide o veľa!

27.09.2023

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o [...]

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Zrútila sa hlavná fasáda historickej budovy kodanskej burzy, ktorá horí od utorka

18.04.2024 18:07, aktualizované: 19:04

Požiar ťažko poničil renesančnú budovu zo 17. storočia, ktorá prišla o svoju vysokú vežu i veľkú časť strechy.