Založ si blog

Myslíte si aj vy, že sa skoro všetko posralo?

Dopredu musím povedať, že mi nie je ľúto za starými poriadkami a ani sa nechystám tu oplakávať bývalý režim. To len tak preventívne som musel podotknúť, lebo viem, že aj tak sa nevyhnem podobnému nálepkovaniu.

Čo už…

Zaslepeným pritakávačom čohokoľvek čo sa plaví po prúde, ale musím povedať, že sa nikdy neznížim k tomu, aby som čierne vydával za biele a naopak. Nerobil som tak ani vtedy, neurobím tak ani dnes. Mám dve ako-tak slúžiace oči a tiež dve poslušné uši, ktoré mi dávajú za pravdu, že to čo vidím a hlavne AKO TO vidím, nie je nijaký očný klam. Je to realita. Podľa niektorých nepríjemná, podľa iných krutá. Ja osobne to nevidím až tak černe, ale ani nie tak optimisticky ružovo ako sme si to v predstavách vykresľovali vtedy, či dokonca tak ultraružovo ako to vidí dnes vrstva nadšencov.

Bez srandy – Pravda a láska musí zvíťaziť nad lžou a nenávisťou…

Som presvedčený, že dobro a zlo, láska a nenávisť, ale aj všetky pozitívne a negatívne vlastnosti a city človeka nepoznajú žiadne hranice a časové pásma. Netankujú ich politické systémy ani spoločenské zriadenia. Boli a budú tu s nami stále. Od stvorenia sveta až po jeho koniec. Je len na nás samotných, že či dovolíme v tom našom svete panovať viac zlu, alebo dobru. Láske, alebo nenávisti. Rozumu a citu, alebo bezbrehej hlúposti a primitivizmu?

Rozmýšľam…

že či starnúci štyridsiatnik je na tom lepšie, alebo horšie ako

–   pubertou  zmietaný tínedžer

–   čerstvý dvadsiatnik, pre ktorého všetko čo bolo sú len „rozprávky starej matere“

–   alebo tridsiatnik, ktorý síce čosi zažil, ale zdá sa mu to iba ako včerajší zlý sen, alebo letná víkendová žúrka

No neviem…To že sme svoje zažili aj vtedy a aj teraz, môže byť výhodou, ale aj handicapom. Mne sa ale možnosť porovnať prežité na vlastnej koži javí viac ako výhoda.

Čo bolo, bolo…

Napriek obrovským chybám a nedostatkom, ktoré uplynulý režim mal sa mi zdá, že to čo bolo – bolo akosi viac … Viac pravé, poctivé a čisté. Nesmejte sa! Nechcem zovšeobecňovať , lebo možnože to až tak nesúvisí so zmenou systému, ale…

Keď ste si kúpili spišské párky, vedeli ste že sú naozaj spišské. Aj keď tu pobehovalo kopu „budišničemov“ Budiš bol Budiš, Nitran – Nitran, človek – Človek a kamarát naozaj kamarát!

PS…

Dnes už ani tá špina nie je čo bývala




Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

Keď sa prieskum spokojnosti vymkne spod kontroly . .. .

29.11.2023

Včera som dostal od môjho poskytovateľa TElefónnych, INternetových a TElevíznych služieb meil, že ako som spokojný s nimi. S ich službami. To sa nemali pýtať. Napísal som na rovinu – že ľutujem deň, keď som ku nim (- ku TEINTE) prešiel. A tak som v meilovej odpovedi uviedol – Hodnotenie NULA bodov a na otázku, že či by som odporúčal niekomu túto spoločnosť [...]

Ide o veľa!

27.09.2023

V týchto voľbách – tak ako vo všetkých predošlých – ide o veľa. Zhodujú sa na tom všetci zástupcovia všetkých strán z celého spektra. Je komické, že na niečom sa dokážu takto pekne zhodnúť. Všetci. Ľavičiari, pravičiari, demokrati sociálni aj kresťanskí, liberáli, ba aj progresívci. A čuduj sa svete aj tí ktorých tu označujú za fašistov hovoria, že ide o [...]

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo silné zemetrasenie, evakuovali školy. Otrasy cítili aj Atény

29.03.2024 11:04, aktualizované: 12:41

Obyvatelia regiónu Olympia hovorili o veľmi silných otrasoch.