Založ si blog

Dobré ráno páni „zodpovední“!

Vyzerá, že kompetentní ľudia na rozhodujúcich postoch sa po mnohých rokoch prebudili zo spánku, prebrali z letargie, alebo že by vytriezveli s opice?

Kto vie čo je toho príčinou,že celé teamy vzdelaných ľudí – nielen u nás, ale tak globálne celosvetovo – odrazu prišli na to, že čo bude asi prapríčinou nárastu výskytu povodní.

„Že nás teda toto nenapadlo skôr!Také ľahké a my sme to nevedeli?!“- s takýmito a podobnými slovami si dnes všetci klobáskoví aj neklobáskoví inžinieri , zodpovední – s titulmi aj bez búchajú hlavy o steny.

Nuž, tak to dopadne, keď ľudia pohrdnú zdravým sedliackym rozumom…Keď zaslepení leskom všemocných peňazí zabúdajú na triviálne zákonitosti prírody.

Zostáva nám len veriť, že to ich prebudenie neprišlo príliš neskoro…




Aj vy ste sa stali závislí na tvárovej knihe?

23.04.2024

Kedysi dávno, pred mnohými rokmi mi kamarát cez Skype poslal link na akýsi facebook – že aby som sa tam zaregistroval… Na moju otázku, že čo to vlastne je a na čo je to dobré mi odpovedal asi len toľko, že je to nejaká sociálna sieť – cez ktorú človek môže byť v spojení so svojimi známymi aj neznámymi, kde môže zdieľať všetko možné aj nemožné. A [...]

Planéta koní

23.04.2024

Rád by som vám vyrozprával zaujimavý príbeh, ktorého som sa stal náhodným svedkom. Neviem už za akých okolností a prečo práve ja som sa dostal na také záhadné a zvláštne miesto.Tak ako keď prídete na filmové predstavenie – odrazu som sa stal nestranným pozorovateľom deja. Planéta na ktorej som sa ocitol, bola navlas podobná s touto našou, no už na prvý pohľad som [...]

Život v bublinách, „aneb“ Čo nám to pripomenula smrť v Prahe

22.12.2023

„Čo nám to pripomenula smrť v Prahe“-? pýta sa dnes jeden z mnohých titulkov denníkov…. Neviem ako Vám, ale mne pripomenula hlavne to, že uplynulých viac než 30 rokov sme sa odučili žiť v jednej spoločnej bubline. Nemyslím teraz na spolužitie Čechov a Slovákov v jednom štáte – to len aby som nebol hneď v úvode nesprávne pochopený. V osemdesiatom [...]

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

Ján Herák

Bývalého poslanca Heráka obžalovali zo znásilnenia a sexuálneho zneužívania

23.04.2024 16:58

Ján Herák viackrát vo svojich vyjadreniach zdôraznil, že je nevinný.