Založ si blog

Archív: november, 2010

Rišo už asi nevie kam z konopí

Jeho tvorbu aj viaceré koncertné počiny som zvyčajne vždy obdivoval.Počas svojej kariéry vytvoril a naspieval nemálo originálnych super vecí a vecičiek.Ale to na čo sa dal v posledných dňoch – nech mi všetci jeho ortodoxní priaznivci prepáčia – mi zaváňa plagiátorstvom. Sorry. Rišo a jeho team sa teraz tvária akoby vymysleli niečo nové a svetoborné… […]

Pokračovanie článku

To je vzduch…

povzdychla si pani v najlepších rokoch, kráčajúca chodníkom oproti mne.Išla sama, ja tak isto a tak som mal pocit, že tie slová adresovala mne.Pripadalo mi to prinajmenšom čudné, lebo sme nekráčali po tatranskej magistrále, ani po žiadnom z chodníkov Slovenského raja.Míňali sme sa na frekventovanom chodníku v centre mesta, nalepenom na cestu plnú nervóznych, dymiacich […]

Pokračovanie článku

To som teda netušil!

Ahoj!- musím končiť- mám tu stránku… Hlas za prepážkou bližšie neurčeného úradu patril jednej mojej známej. Slová boli adresované niekomu na druhej strane telefónnej linky. Poobzeral som sa okolo seba, no nikoho som nevidel. A tak som podišiel ku okienku. Ahoj! To som teda netušil, že ja som stránkou…

Pokračovanie článku

Žena roka

V krajine, kde len málokto vie, že nejaké Slovensko vôbec existuje ( a tí čo to náhodou vedia, majú veľké problémy určiť bližšie miesta výskytu Slovenska na mape sveta ) – tak v tejto krajine sa rozhodli udeliť titul ŽENA ROKA – čuduj sa svete – jednej slovenke!!! „Slovenská premiérka Iveta Radičová sa stala jednou z 18 politických líderiek sveta, […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.