Založ si blog

Archív: august, 2010

Moje stanovisko k rušeniu imunity

Hovorí sa, že starý mládenec je muž, ktorý sa pri voľbe manželky zdržal hlasovania. A sa stáva aj také, že ho iní pri voľbe prehlasujú… V takých prípadoch je dotyčný muž niečo ako poslanec v opozícii, ale čo je dôležité- MÁ IMUNITU!!! Je jasné v čom hlavne takáto imunita spočíva. Taký chlap môže úplne beztrestne napríklad chodiť z krčmy do krčmy, […]

Pokračovanie článku

Je Púchov ešte na Slovensku, alebo už jeme český chlebík?

Hmmm som si vždy myslel, že Púchov je na Slovensku. Veď je to len „toť“- kúsok za našimi humnami.Ale zrejme som sa mýlil.Púchov – či lepšie povedané Dolné Kočkovce pri Púchove už asi budú Česko. Dnes pred futbalovým zápasom Žiliny so Spartou som zachytil správu, že pražákov trénuje rodák so spomínanej dediny.No ten, len čo začal rozprávať, som […]

Pokračovanie článku

O čistote,hudbe, vkuse-nevkuse,novozélandskom horehroní …a tak

Mám rád hudbu akúkoľvek.Nie som v tomto smere prieberčivý, ani žiadna fajnovka. Mám rád všetko čo má akú-takú melódiu a rytmus. Aj keď Rytmusa zrovna nemusím.Znesiem počúvať kadečo.Aj hudbu tuctovú.Ale takú tú tuc-tucovú- tú radšej nie. Asi to bude príznak starnutia, lebo vo všeobecnosti sú mi predsa len srdcu najbližšie asi oldísovky. Predovšetkým tie domáce […]

Pokračovanie článku

Hranica odchodu do dôchodku ( môj návrh pre EU)

Podľa najnovších správ EÚ navrhuje posunúť hranicu odchodu do dôchodku v únii na 70 rokov. Ja navrhujem riešenie iné. V čase kedy už hranice ako také strácajú svoj význam a opodstatnenie, som za to, aby pojem dôchodca a dôchodok bol v EU úplne zrušený! V duchu hesla : V PEVNEJ JEDNOTE KRAJÍN EURÓPSKEJ ÚNIE ZA ZRUŠENIE VŠETKÝCH HRANÍC! Hádam sa nájde v EU parlamente […]

Pokračovanie článku

Sulíkovo

Som sa chcel dozvedieť, že čo vlastne sa nás budú spytovať v tom chystanom referende – tak som sa spýtal strýčka Gúgla- lebo ten všetko vie. Ten ma však zmiatol tým, že ohľadom 18.septembra 2010 hovorí o referendách dvoch.Jedno je Sulíkovo a druhé Sulíkove … Hmm a „včul“ buď múdry, že ktoré je ktoré…. A kto má toto zase na svedomí, že […]

Pokračovanie článku

Cesty

Osud , náhoda a život Kreslia mapy rovno, krivo Mapy ciest po ktorých sa má ísť Svoju cestu hľadá každý Pod slnkom, v búrke – aj daždi Ako ale na tú správnu prísť Po cestách ďalej ísť Po cestách Za láskou a za šťastím Strmou, kľukatou a zradnou Na vrch k oblakom, či na […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post