Založ si blog

Archív: jún, 2010

Partička

Zdá sa že po úspechu zábavnej relácie PARTIČKA s Danom Danglom a kolektívom úspešných mladých hercov sa črtá možnosť vzniku inej – novej Partičky.Zostavená by mala byť predovšetkým zo starých známych tvári- ľudí, ktorí síce herectvo neštudovali, ale komické aj tragikomické role zvládajú vcelku bravúrne.V Partičke sa objaví aj pár nových tvárí .Neznámi […]

Pokračovanie článku

Dojemný príbeh o chlapcovi čo chcel letieť do Afriky, alebo nekuriózna kuriozita

Tak toto ma teda dostalo! Kuriozita ako hrom! Nepoznať osobne, človeka ktorého sa to týka- tak celkom isto je to na zdvihnutie kútikov. Ale žiaľ…či skôr našťastie dotyčného poznám, tak kuriozita uverejnená dnes v hornonitrianskom týždenníku MY, spôsobila presne opačný efekt. Janko – mladý muž, s chlapčenským výzorom, neprežil práve najšťastnejšie detstvo. […]

Pokračovanie článku

O malých prasiatkach, veľkých sviniach a drzých potkanoch

Kedysi dávno, keď ešte nebol človek človeku až takým vlkom a žilo sa asi viac z ruky do úst, bolo zvykom ľudí na dedine chovať prasiatka. Hovorí sa im aj ošípané, prasce, bravy, či svine. To len na upresnenie – aby ma rozumeli aj v Bratislave, na Orave aj v Košicoch… Nebolo tomu inak ani na našom dvore. Každý rok, od jari do zimy, v chlieve spokojne krochkalo […]

Pokračovanie článku

Boh vie kde sú?…

Boli tu s nami od vekov.Ruka v ruke vždy pekne spolu.A odrazu ich niet.Zmizli bez stopy a asi len Boh vie kde sú… Mnohí sa zhodujú v tom, že ten ich útek od nás, mali asi dlhšie pripravovaný.Zrejme obom naša spoločnosť prekážala.Viacerí si všimli, že on býval poslednou dobou nepokojný a ona zas akási neláskavá. Jasné príznaky dávali tušiť, že čosi nie je v […]

Pokračovanie článku

Dnes v noci asi oka nezažmúrim

Pred chvíľou som dostal SMS VÝSTRAHU, že nejaký idiot sa chystá polepiť NEODLEPITEĽNÝMI! NÁLEPKAMI moje auto.Ja nechápem, že čo som komu urobil…?ZA ČO?- SÚDRUHOVIA,ZA ČO?!?!

Pokračovanie článku

Zamyslenie o relativite času

Ako je všeobecné známe časový útvar „dočasne“ je v rokoch 21.A viete koľko je doživotne? 5 rokov! Zistil som to na vlastnej koži. Lekár mi kedysi predpísal lieky (na tlak) a pohrozil sa mi, že to sú na doživotie. Prednedávnom mi ich vysadil. S hrôzou som pozeral naňho, že či to myslí vážne … Tri krát ma upokojoval, aby som sa nebál. Ved ja sa […]

Pokračovanie článku

Príchod Spasiteľa, alebo tiež príbeh jedného dobráka

Nemám vo zvyku kradnúť témy, či nebodaj kopírovať nejaké blogy na ten svoj.Dnes ma však oslovil príspevok computermana – Z vrcholu na dno a vybavil sa mi tiež jeden kratučký príbeh z nedávnej minulosti. Bezdomovci – ľudia padajúci z vrcholu na samé dno to je smutná realita dneška A inak (lepšie) to už nebude- viem, že je to parádna skepsa- ale nemyslím to […]

Pokračovanie článku

Peklo na zemi a či „len“ zdvihnutý prst zhora?

To čo sa v týchto dňoch deje predovšetkým na našom východe, ale aj v iných častiach Slovenska, či Európy sa nedá nazvať inak než katastrofa….Aj to je pri pohľade na nešťastných a zúbožených ľudí, ktorí musia chtiac-nechtiac opustiť svoje domovy ešte slabé slovo… Okrem otázky v titulku sa mi natíska ešte jedna – že či to nebude trest boží na nás […]

Pokračovanie článku

Psí život

Dnes sa na inom blogu jeden môj známy podelil s ostatnými takýmto postrehom zo života: Ked som cakal na zastavke z nicoho nic sa zjavil zatulany pes.Zohol som sa a zavolal na neho,chcel som ho pohladkat.On sa ani nezastavil,nepootocil hlavou,flegmaticky kracal dalej a absolutne o nic,nikoho sa nezaujimal.Len z neho vyzarovalo aby sme mu dali vsetci pokoj ved on si iba kraca svojou cestou. […]

Pokračovanie článku

O zvieratách v nás …

To čo je pre zvieratá zoologická záhrada To zem je pre ľudí – je ako ohrada Ohrada ktorá nás nedelí mrežami Ale nás delí len plotmi a vežami Pozrite sa na seba no vy s tým hnedým širákom Na pretekoch v cieli by ste boli hneď za slimákom A vy vedľa oblečený do nohavíc a do saka Nevravte že nepodobáte sa trochu na raka Nemyslite si hneď že ste tá najhoršia […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.